وبلاگ

تعمیر صندلی ماساژور در اصفهان

ما دارای تکنسین مجاز برای تعمیر صندلی ماساژور در اصفهان هستیم، اما قبل از تماس با ما بهتر است مقاله زیر را مطالعه کنید، در اینجا ما سوالات متداول مشتریانی که نیاز به خدمات رسانی برای صندلی ماساژور خود بوده اند را آورده ایم :

آیا شما تعمیر صندلی ماساژور دراصفهان را برای تمامی برندها را انجام می دهید؟

خیر، ما تنها برای برندهای ROTAI , iRest و GUSTO گارانتی و خدمات پس از فروش داریم، مهم نیست از کجای ایران خریداری کرده باشید، اگر در اصفهان ساکن هستید و برند شما یکی از برندهای گفته شده است ما آماده خدمت رسانی به شما هستیم.
شرکت ما هر ساله میزبان دوره های آموزش تعمیر صندلی ماساژور در تهران می باشد،  تمامی کارشناسان خدمات از سراسر کشور در شرکت حاضر می شوند و توسط مهندسانی که از چین آمده اند آموزش های لازم را می بینند و دانش آن ها به روز رسانی می شود و به آنها گواهی نامه اعطا می گردد.
بر طبق قراردادی که شرکت با این کارشناسان دارد آن ها اجازه خدمات رسانی برای سایر برندها را ندارند.
 

برندها دیگر برای تعمیر صندلی ماساژور دراصفهان کارشناس دارند؟

این سوالی است که باید از نمایندگی فروش برندتان بپرسید، البته که تمامی برندها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند، اما اگر در اصفهان  نمایندگی نداشته باشند خدمات رسانی برای آن ها بسیار پر هزینه خواهد بود و شاید در عمل قابل انجام نباشد. با این حال بهترین گزینه برای شما درخواست خدمات از خود آن شرکت هاست چون فرد غیرمجاز می تواند به دستگاه شما آسیب برساند.

آیا صندلی ماساژوری که از ایران خریداری نشده باشد شامل خدمات می شود؟

خیر، ممکن است شما صندلی ماساژور ROTAI , iRest و GUSTO را داشته باشید اما از خود ایران خریداری نکرده باشید، متاسفانه در این صورت شما هیچ گونه خدماتی برای محصول خود ندارید.
صندلی ماساژورهای های وارداتی شرکت دارای یک شماره سریال هستند که تمامی گارانتی و خدمات پس از فروش بر طبق آن اعمال می شود، اگر محصول شما فاقد این سریال باشد حتی اگر حاضر به پرداخت هزینه هم باشید شرکت حاضر به فروش قطعات و خدمات به شما نمی باشد. بنابراین اگر قصد خرید صندلی ماساژور دست دوم را دارید حتما به این موضوع دقت کنید که صندلی از ایران خریداری شده باشد.

از کجا صحت کارشناسان را تشخیص دهیم؟

این یک مسئله بسیار مهم است، حتما قبل از اینکه به فردی بگویید برای تعمیرات محصول شما بیایند یک استعلام از واقعی بودن آن کارشناس بگیرید، می توانید از طریق شماره هایی که در فرم تماس با ما وجود دارد با ما در ارتباط باشید. 

چرا این مسئله تا این اندازه مهم است؟

1.    اگر شما در دوره گارانتی باشید و کسی بغیر از کارشناس ما صندلی ماساژور را باز کند از گارانتی خارج می شود.
2.    این یک محصول تخصصی است و ممکن است فرد بدون اطلاع آسیبی به دستگاه شما وارد کند که چندین برابر خسارت به همراه داشته باشد.
3.    برای تعمیر صندلی ماساژور در اصفهان، کارشناسان ما به منزل شما می آیند، ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال حضور افراد غیر مجاز در منزل شما را نمی پذیریم.
 

چگونه درخواست خدمات بدهیم ؟

با شرکت تماس بگیرید ( 031-36550438) و ایراد محصول خود را عنوان کنید، ما از 10 صبح تا 10 شب پاسخگوی شما هستیم
 کارشناسان ما از شما شماره سریال محصولتان را درخواست می کنند، پس از استعلام با شما تماس گرفته و اعلام هزینه می کنیم در صورت موافقت شما کارشناس خدمات برای شما اعزام خواهد شد.
سوالات بیشتر خود را می توانید زیر همین پست مطرح بفرمایید تا ما پاسخگوی شما باشیم.
 

گارانتی و خدمات پس از فروش صندلی ماساژور در دیوار

1.    ممکن است صندلی ماساژور در دیوار از ایران خریداری نشده باشد

شرکت های مانند ROTAI , iRest و  GUSTO تعمیرات را فقط برای محصولات وارداتی خود که دارای یک شماره سریال است انجام می دهند. چند وقت پیش مشتری ای به ما مراجعه کردند و درخواست تعمیر صندلی ماساژور خود را داشت، بعد از بررسی های کارشناسی مشخص شد مین برد اصلی دستگاه سوخته است، برای دریافت قطعه شماره سریال به شرکت اعلام شد و بررسی شماره سریال مشخص کرد که این خرید از دبی انجام شده است. متاسفانه از انجام خدمات به ایشان معذور بودیم، حتی بعد از اینکه خودشان اقدام به آوردن مین برد کردند باز هم کارشناسان ما اجازه تعمیرات برای ایشان را نداشتند.
چون بر طبق قراردادی که کارشناسان با شرکت مرکزی دارند اجازه تعمیر هیچ برند دیگری یا محصولاتی که خود فرد وارد کرده باشد را ندارند.

2.    ممکن است برند صندلی ماساژور دیوار در شهر شما نمایندگی نداشته باشد

در خرید صندلی ماساژور مهم ترین مسئله خدمات پس از فروش است، دوباره تکرار می کنم مهم ترین مسئله، چرا؟
 
–    چون صندلی ماساژور وزنی در حدود 100 کیلوگرم دارد، جابه جایی این محصول به دقت و توانایی بدنی بالا نیاز دارد.
–    هربار محصولتان مشکلی پیدا کند نمی توانید آن را بفرستید تهران تا تعمیرات لازمه انجام شود و دوباره برگردد، هزینه آن سرسام آور است. شرکت هم نمی تواند هربار برای مشکلی جزیی کارشناس خود را تا شهر شما بفرست، برایش توجیه اقتصادی ندارد. پس حتما قبل از خرید بررسی کنید که آیا نمایندگی آن برند در شهر شما وجود دارد یا خیر
در نهایت اگر قصد خرید صندلی ماساژور از دیوار را دارید با آگاهی کامل از تمامی موارد گفته شده خرید خود را انجام دهید، خرید بد می تواند نظر شما را در مورد کلیه صندلی ماساژور ها تغییر دهد.

خوشحال می شویم تجربیات خود را از این نوع خرید در زیر این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.
 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *