وبلاگ

نمایندگی محصولات irest  در اصفهان

برند آیرست اولین برند محصولات ماساژور است که وارد ایران شد و با تلاش های بسیار توانست فرهنگ ماساژ را در کشور نهادینه کند، حالا بعد از گذر قریب به ۱۴ سال فعالیت توانسته در بیشتر استان های کشور نمایندگی فعال داشته باشد. نمایندگی محصولات irest  در اصفهان در مجموعه سیتی سنتر اصفهان در طبقه اول واقع است 
شرکت irest  در هر استان فقط یک نمایندگی فروش دارد(بغیر از تهران) و اطلاعات نمایندگی ها در سایت این شرکت به آدرس (irest.ir) قابل پیگیری است. 


 نمایندگی های شرکت ایرست 2 دسته هستند :

1.    دسته اول فقط نماینده فروش هستند و خدمات پس از فروش مشتریان آن ها توسط خود شرکت مرکزی انجام میشود. 

2.    دسته دوم هم نماینده فروش و هم خدمات پس از فروش هستند، به این معنا که تکنسین آموزش دیده در مجموعه خود دارند که می تواند خدمات و گارانتی را برای مشتریان اعمال کند.

نمایندگی محصولات irest  

در اصفهان از دسته دوم است، این یک مزیت برای استان ماست زیرا سرعت ارائه خدمات را بالاتر می برد و احتیاج نیست منتظر بمانید تا از تهران برای صندلی ماساژور شما کارشناس فرستاده شود و یا در مورد محصولات پرتابل به تهران ارسال شود و بعد از تعمیر بازپس فرستاده شود.

نمایندگی محصولات irest  در اصفهان کجاست ؟

–    آدرس فروشگاه اصلی : مجموعه اصفهان سیتی سنتر، طبقه اول، راهروی روبروی آبنما، واحد A1-32

–    آیا شعبه دیگری دارد ؟ 

بله ما دارای 3 شعبه هستیم که هر 3 در مجموعه سیتی سنتر هستند که 2 عدد از آن ها غرفه های ماساژ هستند و خدمات ماساژ را به مشتریان ارائه می کنند.

–    آیا در سطح شهر نمایندگی دارید؟

خیر، قبلا دفترمرکزی در خیابان شیخ صدوق شمالی قرار داشت که حدودا یک سال است بسته شده است.

–    آیا خرید حتما باید حضوری انجام شود ؟

خیر، می توانید از طریق همین سایت اینترنتی خرید خود را انجام دهید، یا می توانید با شماره 0912.68.58.098 تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی کنند.

ارسال کلیه محصولات آیرست و روتای به سراسر ایران رایگان می باشد.
 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *