وبلاگ

نمایندگی فروش ماساژور در اصفهان کجاست؟

صندلی ماساژور برندهای مختلفی دارد که همه وارداتی بوده و شرکت مرکزی آن ها در تهران قرار دارد. نمایندگی فروش صندلی ماساژور در اصفهان برای برندهای آیرست، روتای و گوستو در مجموعه سیتی سنتر در طبقه اول قرار دارد.
ما کار خود را با یک فروشگاه در خیابان توحید شروع کردیم و پس از افتتاح مجموعه سیتی سنتر فروشگاه خود را به ان مجموعه منتقل کردیم. چند نمونه از سوالات مشتریان را با شما در میان می گذاریم :

 ما در حال حاضر هیچ گونه شعبه ای در سطح شهر نداریم واگر زمانی این اتفاق بیفتد از طریق فرم تماس با ما و همچنین شبکه های اجتماعی خود آن را با شما درمیان می گذاریم

حدودا بین سال های 95 تا 97 دفتر مرکزی ما در شیخ صدوق شمالی، جنب بن بست 32 قرار داشت اما این دفتر در حال حاضر تعطیل شده و ما در سیتی سنتر مستقر هستیم

بله ما دارای 3 شعبه در سیتی سنتر هستیم (طبقه همکف، اول و سوم) که نمایندگی اصلی برای فروش ماساژور در اصفهان در طبقه اول قرار دارد. غرفه های طبقه اول و سوم برای انجام خدمات ماساژ برای عزیزانی است که در مجموعه وقت می گذرانند.

اگر برندتان irest یا ROTAI باشد فرقی ندارد از کجا خرید می کنید، ما خدمات شما را انجام خواهیم داد به شرط آن که نصب آن توسط ما انجام شده باشد. اگر قصد خرید صندلی ماساژور از برند دیگری را دارید اطمینان حاصل کنید که برای خدمات پس از فروش در اصفهان کارشناس داشته باشد زیرا ما به هیچ وجه خدماتی برای سایر برندها نداریم.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *