وبلاگ

نمایندگی صندلی ماساژور در اصفهان کجاست؟

ما اصفهانی ها معروف هستیم که با دقت زیاد خرید می کنیم و همین باعث میشود که برای خرید صندلی ماساژور در اصفهان به دنبال جای مطمئن و ترجیحا نمایندگی فروش این محصولات باشیم.

صندلی ماساژور اولین بار 9 سال پیش با برند iRest  وارد اصفهان شد و نمایندگی آن در خیابان توحید بود، بعد از چند سال و با احداث مجموعه اصفهان سیتی سنتر (قلب شهر) ما به این مجموعه نقل مکان کردیم و اولین فروشگاه ما در طبقه اول جنب فروشگاه LG افتتاح شد.

 مکان این فروشگاه چندین باردر سیتی سنتر جابه جا شد و در حال حاضر نمایندگی اصلی صندلی ماساژور در اصفهان در مجموعه اصفهان سیتی سنتر، طبقه اول، راهروی روبروی آبنما، واحد A1-32 قرار دارد، برای کسب اطلاعات بیشتر می تونید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

در این فاصله 9 ساله ما موفق شدیم صندلی ماساژور با برندهای ROTAI و GUSTO را هم به مجموعه محصولات ماساژ آی رست اضافه کنیم. همچنین 2 واحد غرفه ماساژ برای استفاده عموم در مجموعه اصفهان سیتی سنتر قرار دادیم که یکی در طبقه همکف (روبروی درب اصلی) و دومی در طبقه سوم( حد فاصل سینما و شهربازی ) قرار دارد.

اگر شما قصد خرید صندلی ماساژور را داشته باشید حتما سوالات زیر در ذهنتان به وجود آمده است، بیاید باهم به بررسی آن ها بپردازیم :

در حال حاضر خیر، دفتر مرکزی فروش صندلی ماساژور آیرست در اصفهان  تا یک سال پیش در خیابان شیخ صدوق شمالی، جنب بن بست 32 قرار داشت، اما در حال حاضر به خاطر مشکلاتی که در بحث واردات قرار داره و به دلیل کمی محصولات بسته شده و تمامی خدمات فروش و پس از فروش محصولات ما به فروشگاه اصلی در سیتی سنتر منتقل شده است.

با قطعیت به شما می گوییم بله، چرا ؟ به 2 دلیل :

  1. تعمیرکار متفرقه برای تعمیرات این محصولات وجود ندارد و حتما باید توسط شرکت های وارد کننده این محصولات تعلیم دیده باشند. فریب افرادی که ادعای دانش در این زمینه را دارند نخورید، خسارت به قطعات داخلی دستگاه می تواند برای شما هزینه های بالایی برجا بگذارد، حتما از فردی که برای تعمیرات می آید درخواست گواهینامه کنید یا از طریق شرکت مرکزی استعلام کارشناس را بگیرید.
  2. هیچ برندی صندلی ماساژور برند دیگر را تعمیر نمی کند. شما باید مستقیما از همان برندی که محصول را خرید کرده اید خدمات دریافت کنید و نداشتن نمایندگی دراستان گاها باعث اختلال در خدمات رسانی می شود.

برندهای ROTAI  , iRest  و GUSTO دارای خدمات پس از فروش برای صندلی ماساژور در اصفهان می باشند، تمامی این خدمات در منزل شما انجام می گردد و احتیاج به جابه جایی صندلی وجود ندارد.

هر ساله بعد به منظور بروز رسانی اطلاعات کارشناسان خدمات، دوره هایی با حضور مهندسان چینی در تهران برگزار می گردد که پس از برگزاری آزمون گواهینامه صادر میگردد و یا تمدید می شود. شما می توانید یک نمونه از این گواهینامه ها را در تصویر زیر مشاهده کنید که از طریق شرکت مرکزی در چین صادر شده ودارای هولوگرام است .

حمل، نصب و آموزش صندلی ماساژور ROTAI  , iRest  و GUSTO در تمامی استان اصفهان رایگان است.(مهم نیست طبقه چندم باشید و یا در خود شهر اصفهان ساکن نباشید، حمل ونقل کاملا رایگان است)

کارشناسان ما محصول شما را تا داخل منزل آورده، باز کرده و نصب می کنند و آموزش کامل کار با صندلی ماساژور را به شما یاد می دهند. ما به همراه محصول برای شما موارد زیر را هم ارسال خواهیم کرد:

1. یک عدد محافظ برق برای جلوگیری از آسیب نوسانات برق به دستگاه

2. یک عدد اسپری چرم برای تمیز کردن( اگر مدام با اسپری چرم تمیز شود طول عمر چرم صندلی ماساژور بیشتر می شود)

3. یه عدد کاور برای کشیدن روی صندلی ماساژور در مواقعی که نمیخواهید از آن استفاده کنید.

تمامی محصولات ما دارای 2 سال گارانتی و 8 سال خدمات پس از فروش می باشد. صندلی ماساژور ها دارای 2 سال بیمه نامه نیز هست که پشتیبان گارانتی به حساب می آید، یعنی اگر محصول شما به خدمات نیاز داشت و کسی به نیاز شما پاسخ نداد می توانید خسارت خود را ازبیمه دریافت نمایید، ما بابت این موضوع برای شما بیمه نامه صادر می کنیم

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *