وبلاگ

قیمت صندلی ماساژور ایرانی چقدر است؟

متاسفانه نمی توانیم به شما قیمت صندلی ماساژور ایرانی را بدهیم، چون هنوز ایران موفق به تولید صندلی ماساژور نشده است. تمامی محصولاتی که در بازار وجود دارد همه وارداتی هستند. بیاید با هم دلیل آن را بررسی کنیم :

صندلی ماساژور چگونه کار می کند؟

صندلی ماساژور های کامل می توانند از پشت گردن تا کف پا شما را ماساژ دهند :


–    گردن و کمر و حتی در بعضی از مدل ها نشیمنگاه با بازوهای مکانیکی ماساژ داده می شود
–    ماساژ دست، بازو ران، ساق پا و روی پا با فشار کیسه های هوا انجام می شود
–    ماساژ کف پا با غلتک هایی که زیر پا تعبیه شده انجام می شود.

چرا هنوز نتوانسته ایم صندلی ماساژور ایرانی تولید کنیم؟

با توضیحات داده شده به نظر نمی آید ساخت این محصول خیلی پیچیده ای باشد، پس چرا هنوز موفق به تولید صندلی ماساژور ایرانی نشده ایم؟

صندلی ماساژور شاید محصول پیچیده ای نباشد امااا کاملا تخصصی است یعنی تمام حرکات آن بر طبق آناتومی بدن طراحی شده است، اینکه از کجا ماساژ را شروع کند، به کدام نقاط فشار بیاورد، از روی ستون فقرات حرکت نکند، کیسه های هوا خیلی باد نشود و خلاصه تمامی این موارد و صدها نکته دیگر باید رعایت شود تا نه تنها از ماساژ لذت ببرید بلکه به بدن شما آسیبی وارد نشود

آیا تمامی صندلی ماساژورهای وارداتی استاندارد هستند و آسیبی به بدن وارد نمی کنند؟

متاسفانه خیر، صندلی ماساژور ابتدا در کشور آمریکا تولید شد که شامل یک مبل ساده بود که دارای ماساژ لرزشی بود و بعد طی سال ها تغییرات و پیشرفت زیاد تبدیل به محصولی شد که حالا در بازار موجود است. در این سال ها کشور های بسیار دیگری هم توانستند دانش ساخت این محصول را پیدا کنند.
در سال های اخیر تولید صندلی ماساژور تحت لیسانس کشورهای مختلف به چین واگذار شد ( برای کاهش هزینه های حقوق و دستمزد، زیرا نیروی کار چین ارزان تر از آمریکا و اروپا بود) اما این باعث شد تا چین شروع به کپی برداری از روی صندلی ماساژور ها انجام دهد که نتیجه آن ورود کالاهایی بی کیفیت و غیراستاندارد به بازار شد.

یک نکته مهم :

اگر تولید همه محصولات در چین است از کجا می توانیم فرق بین صندلی ماساژور استاندارد را از غیر استاندارد تشخیص دهیم :

1.    حتما از فروشنده گواهینامه های جهانی بهداشتی مانند FDA ( سازمان غذا و دارو آمریکا) را بخواهید، بررسی این گواهینامه ها به شما اطمینان می دهد که برای ساخت این صندلی ماساژور یک تیم حرفه ای دخیل بوده اند.


2.    طراحی ظاهری بسیار مهم است، فرق بین یک ماشین معمولی با یک ماشین مدل بالا در همان ابتدا از روی طراحی آن مشخص است، برای صندلی ماساژور هم این صدق می کند.
3.    حتما به متریال (موادی که دستگاه از آن ساخته شده است) خوب دقت کنید، از فروشنده این سوالات را بپرسید آیا چرم بدنه گارانتی دارد؟ آیا خدمات در شهر من انجام می شود؟ آیا پشتوانه ای وجود دارد که شما خدمات برای صندلی ماساژور من داشته باشید؟ جواب این سوالات مشخص می کند که از چه کیفیتی برای ساخت این محصولات استفاده شده است.

در نهایت امید داریم که روزی موفق به تولید صندلی ماساژور ایرانی شویم و بتوانیم اسم ایران را در زمینه محصولات ماساژور وارد بازارهای جهانی کنیم
 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *