وبلاگ

ارزانترین صندلی ماساژور چه مدلی است؟

قیمت گذاری برای صندلی ماساژور به سال تولید و میزان کارایی آن بر می گردد. ارزان ترین صندلی ماساژور ها، صندلی هایی هستند که یا ماساژ کامل بدن را ندارند و یا مدل های قدیمی تری هستند. در اینجا به معرفی چند مدل می پردازیم.

معرفی ارزانترین صندلی ماساژور ها :

1.    صندلی ماساژور iRest A156-2 :

این صندلی ارزانترین صندلی ماساژور برند irest می باشد که جز طراحی های جدید است اما ماساژ آن کامل نیست. این صندلی ماساژور در سایز کوچک و برای فضاهای کوچک تر مثل آپارتمان ها طراحی شده است و دارای ماساژ گردن، کمر،نشیمنگاه و ساق پا می باشد. می توانید اطلاعات بیشتر را در صفحه خود این محصول مشاهده کنید.

2.    صندلی ماساژور ROTAI 8520  :

این صندلی ارزانترین صندلی ماساژور برند روتای می باشد و جز طراحی های جدید این شرکت است، نسبت به صندلی آیرست طراحی زیباتری دارد، همچنین تنوع و محدوده ماساژی بیشتری نیز دارد، به این صورت که علاوه بر ماساژ گردن، کمر و نشیمنگاه قسمت پای دوتیکه ای دارد که می تواند پایین بیاد و کف پا را ماساژ بدهد و یا بالا برود و ساق پا را ماساژ بدهد
می توانید اطلاعات بیشتر را در صفحه خود این محصول مشاهده کنید.

3.    صندلی ماساژور iRest A51 :

این صندلی جز طراحی های قدیمی شرکت آیرست می باشد اما هنوز هم به خاطر نوع طراحی آن طرفداران خود را دارد. این صندلی به صورت مبل طراحی شده است که برای افراد مسن نشستن و برخواستن از روی آن راحت تر است. همچنین به دلیل روکش کلفت بدنه فشار گوی ها کمتر احساس می شود بنابراین اگر شما جز افرادی هستید که ماساژ قوی دوست ندارید این صندلی برای شما گزینه مناسبی است.
می توانید اطلاعات بیشتر را در صفحه خود این محصول مشاهده کنید.

آیا به غیر از صندلی ماساژور گزینه دیگری وجود هست؟

بله، روکش صندلی ماشین و ماساژور پا
اگر می خواهید برای خانه خود صندلی ماساژور داشته باشید ولی قیمت های گفته شده باز هم از نظر شما زیاد است می توانیم به شما روکش صندلی و ماساژور پا را معرفی کنیم.

 
1.    روکش صندلی ماساژور مدل ROTAI 2188  :

روکش های صندلی قابلیت این را دارند که شما می توانید آن ها را روی هر صندلی و یا مبلی که می خواهید قرار دهید. دارای ماساژ گردن، کمر و نشیمنگاه هستند. فضای کمی می گیرند و به راحتی قابل جابه جایی هستند. اما تحمل وزن بدن را ندارند یعنی باید از آن ها به صورت 90 درجه استفاده کنید.

2.     ماساژور پا مدل  ROTAI 1889 :

این محصول جدیدترین و کامل ترین ماساژور پا روتای است که قسمت کف پا، پاشنه پا و ساق پا را کامل ماساژ می دهد. مزیت آن نسبت به سایر ماساژورهای پا این است که علاوه بر گوی های کف پا در قسمت ساق پا هم گوی دارد. ترکیب این محصول با یک روکش صندلی میتواند قسمت های اصلی و مهم بدن را که بیشتر نیاز به ماساژ دارند را درگیر کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *