وبلاگ

قیمت صندلی ماساژور irest دست دوم در بازار چقدر است ؟

 

قیمت صندلی ماساژور irest در حالت اکبند و خرید از نمایندگی های اصلی در سراسر کشور یک قیمت است، اما بر روی قیمت صندلی ماساژور irest دست دوم هیچ کنترلی وجود ندارد. فروشندگان با وجود سایت هایی مثل دیوار و شیپور به راحتی می توانند محصول خود را برای فروش بگذارند و اگر شما اطلاعات کافی نداشته باشید خرید پرریسکی را انجام داده اید، چرا؟
بگذارید دو دلیل برایتان بیاورم :

1.    افزایش ناگهانی قیمت صندلی ماساژور :

در پی افزایش قیمت دلار از انتهای سال 96 به این سمت، قیمت همه محصولات چندین برابر شد که البته صندلی ماساژور نیز از این قاعده مستثنی نبود، اما این موضوع باعث سواستفاده های زیادی در بازار شد.
کسانی که صندلی ماساژور خود را سال ها قبل و با قیمت هایی کم خرید کرده اند حالا با قیمت های بالا برای فروش گذاشته اند. مثلا صندلی ماساژوری به قیمت 2.500.000 تومان خرید شده بعد از حدود 8 سال استفاده با قیمت 20 میلیون تومان برای فروش گذاشته است. اگر شما دانشی در این مورد نداشته باشید به نظرتان می آید 20 میلیون قیمت خوبی برای یک صندلی ماساژور است اما دقت کنید این صندلی عمر مفید خود را کرده و زمان خدمات پس از فروش آن در حال اتمام است و نهایتا این محصول بتواند یک یا 2 سال دیگر جوابگو باشد، آیا با خرید این محصول شما سود کرده اید؟

2.    شرکت ایرست گارانتی و خدمات پس از فروش خود را تنها برای صندلی ماساژور های وارداتی خود انجام می دهد :

شرکت ایرست نمایندگی رسمی در ایران دارد و هر محصولی که وارد می کند یک شماره سریال مخصوص به خود دارد که زمانی که محصول شما به مشکل برخورد از طریق همان شماره سریال خدمات به شما تعلق می گیرید، در این بین هستند افردای که خودشان اقدام به وارد کردن صندلی ماساژور irest کرده اند و بعد از مدتی متوجه شده اند که به هیچ وجه شرکت به آن ها خدمات ارائه نمی کند (حتی با دریافت هزینه ). پس سعی در فروش محصولشان می کنند، اگر شما خریدار این صندلی باشید ضرر بزرگی کرده اید. 

از کجا می توانیم این 2 مورد را تشخیص دهیم ؟ از طریق فرم ( تماس با ما ) با ما درارتباط باشید، کارشناسان ما شما را یار می کنند

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *