وبلاگ

آیا اطمینانی به خرید صندلی ماساژور از دیوار هست؟

سایت دیوار یک ایده بسیار جالب برای فروش وسایلی است که دیگر احتیاجی به آن ها نداریم، اما یک ایراد بزرگ که در این نوع خرید وجود دارد این است که برای محصولات تخصصی تر مثل خرید صندلی ماساژور از دیوار کارشناسی وجود ندارد. ممکن است بگویید اگر محصول را بشناسیم خرید آن چه ایرادی دارد، در اینجا چند مورد از مشکلاتی که سایرین داشته اند را با شما در میان می گذاریم:

قیمت و سال تولید صندلی ماساژور در دیوار

1.    صندلی های ماساژور نیز مثل تمامی محصولات دیگر به مرور زمان پیشرفته تر شده و مدل های قدیمی تر از خط تولید خارج شده اند، ما گاها دیده ایم که صندلی ماساژور در دیوار برای فروش گذاشته شده است که حدودا 5-6 سال است که دیگر تولید نمی شود.
2.    صندلی ماساژور محصولی است که شاید مردم اطلاع دقیقی ازمشخصات و یا قیمت آن نداشته باشند و این راه را برای سواستفاده بعضی از افراد باز می گذارد، مثلا همین چند وقت پیش بود که فردی با فروشگاه ما تماس گرفت و قیمت صندلی ماساژوری را پرسید که حدودا 7 سال پیش موجود بود و قیمت آن در آن زمان حدودا 1.500.000 تومان بود، کسی قصد فروش این صندلی را به ایشان با قیمت 12.000.000 تومان داشت (یعنی بعد از 7 سال کارکردن با 8 برابر قیمت خرید). آیا اگر شما خریدار این محصول بودید به نظرتان خرید خوبی کرده بودید؟

گارانتی و خدمات پس از فروش صندلی ماساژور در دیوار

1.    ممکن است صندلی ماساژور در دیوار از ایران خریداری نشده باشد

شرکت های مانند ROTAI , iRest و  GUSTO تعمیرات را فقط برای محصولات وارداتی خود که دارای یک شماره سریال است انجام می دهند. چند وقت پیش مشتری ای به ما مراجعه کردند و درخواست تعمیر صندلی ماساژور خود را داشت، بعد از بررسی های کارشناسی مشخص شد مین برد اصلی دستگاه سوخته است، برای دریافت قطعه شماره سریال به شرکت اعلام شد و بررسی شماره سریال مشخص کرد که این خرید از دبی انجام شده است. متاسفانه از انجام خدمات به ایشان معذور بودیم، حتی بعد از اینکه خودشان اقدام به آوردن مین برد کردند باز هم کارشناسان ما اجازه تعمیرات برای ایشان را نداشتند.
چون بر طبق قراردادی که کارشناسان با شرکت مرکزی دارند اجازه تعمیر هیچ برند دیگری یا محصولاتی که خود فرد وارد کرده باشد را ندارند.

2.    ممکن است برند صندلی ماساژور دیوار در شهر شما نمایندگی نداشته باشد

در خرید صندلی ماساژور مهم ترین مسئله خدمات پس از فروش است، دوباره تکرار می کنم مهم ترین مسئله، چرا؟
 
–    چون صندلی ماساژور وزنی در حدود 100 کیلوگرم دارد، جابه جایی این محصول به دقت و توانایی بدنی بالا نیاز دارد.
–    هربار محصولتان مشکلی پیدا کند نمی توانید آن را بفرستید تهران تا تعمیرات لازمه انجام شود و دوباره برگردد، هزینه آن سرسام آور است. شرکت هم نمی تواند هربار برای مشکلی جزیی کارشناس خود را تا شهر شما بفرست، برایش توجیه اقتصادی ندارد. پس حتما قبل از خرید بررسی کنید که آیا نمایندگی آن برند در شهر شما وجود دارد یا خیر
در نهایت اگر قصد خرید صندلی ماساژور از دیوار را دارید با آگاهی کامل از تمامی موارد گفته شده خرید خود را انجام دهید، خرید بد می تواند نظر شما را در مورد کلیه صندلی ماساژور ها تغییر دهد.

خوشحال می شویم تجربیات خود را از این نوع خرید در زیر این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.
 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *